Pelik Ragam 1 Malaysia.....


Arini citer pasal ragam malaysia dan orang malaysia
best gak, cari punya cari bnyak kuar gambar2 ni..



astr* di mana2, make ur life richer? miskin ada la kena baya bil mahal

"Serius" ke kalau naik 4 orang ehehe. ada aku jumpe 5 orang rilek jek, 6 orang pun ada, tp dalam iklan kereta laa....


tengok ni nak beli ke nak tido? anak dia terpaksa ikot kot, kang kat umah xda sapa jaga.

ni pun sama , kesian anak dia, kalau x bawak kang susah bawak susah, hehe standard laa

??? sila tafsirkan ???


ops !! ni apa lak?
kalau korang ada tengok blog Seri** kan ada kata pasal iran boikot logo olimpik sbb ada logonye cam zionis
paku dulang paku serpih
kenapa?
xpercaya google la map lapangan terbang iran,
diorang sendiri terlupa dan x sedar sbb ada logo zionis kat atasnye
tp tatau la skng da buang lom
marah orang2 bila tau, marah kat google map wat pe?
dalam map masih ada lagi, 
real tatau la ada x. korang cek k