[Video] WARNING! Jangan Sesekali Pegang Botol Air Nie..


Sekiranya anda berada di Airport, jangan ler sesekali ringan tangan nak tolong pegang BOTOL AIR tak kira la awang jambu ker, awek lawa ker walaupun dlm mase yang singkat..

Peringatan nie akan membolehkan anda tidak dianiaya dengan HUKUMAN MAMDATORI Gantung sampai MATI! kenapa?? Satu Peristiwa telah berlaku dan Pihak Kastam US telah upload satu video hakikat BOTOL AIR.
Kalu tengok dgn mate kasar,memang nampak mcm botol biase je tp hakikatnya ade tempat simpanan tersembunyi didalam botol yang biasanya digunakan oleh penyeludup dadah utk menyembunyikan dadah jenis Kokain.

 Jom Layan Video oleh Kastam US..

So, lepas nie kawan2 kena beringat lah kalu ada kat Airport. Waima org pempuan tu perempuan mengandung atau org tua sekalipun, kalu dia hulurkan botol atau ape jua barangan,jangan pegang sebaliknya mintak dia letak atas lantai atau mane2 tempat lain.. Buat kawan2, selamat mengembara. Usah biarkan diri anda terjerumus ke lembah penganiayaan..