BODOH TAK BERTEMPAT ?- VIDEO POLIS DIPERMAIN MACAM ANJING PULAK ?





komen dari Youtube.


stupid bitch. The police is just doing their job. They are human too. citizents like this girl makes the cops look bad. Try living in Australia and do that to the cops. I DARE YOU.

kepada perempuan nie....kalau dah salah tu buat cara salah....kau mmg sengaja mencabar polis2 ni...kau nak tunjuk hebat kat sape? polis tu suruh sign,kau pegi tulis benda lain....aku dengar suara dia aku dah menyampah dah...x payah nak jadi bodoh sangat la kan....kalau aku polis tu,aku ludah je kat muka sampah masyarakat macam pempuan ni....puihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh­hhhhhhhh

bodoh punya perempuan....mesti mak dia x ajar....sial punya perempuan...knapa xnk tunjuk muka ko....babi....puki mak ko punya perempuan....anjing lg bagus dari ko...bangsat...nasib bek polis 2 peyabar...kalau x makan penampar..


cina sial mainkan kerja polis, lu sapa cina nak jd tuan kat malaya ni?
Ini bodoh punya perempuan, main conteng2 dkt buku polis, pastu nak ckp polis malaysia teruk, bapak kau bodoh sial perempuan anjing. Apa nak jadi ahh sial, kau dahh salahh pastu nak menganjing polis, igt bapak kau raja apa kat malaysia nii? ehh baca lahh sejarah mana kau datg.



this chinese lady definitely the reason malays hate chinese people. talking in english as if u cannot talk in malay and sarcasm and vandalizing legal document, u are really snobbish.
i do hope many malaysian chinese would not support this kind of behaviour.